Wilt u een verhuizing doorgeven of een gevonden of verloren voorwerp melden? Dat kan bij de balie van het gemeentehuis, maar ook via de website van de gemeente Bunschoten. En zo zijn er nog veel meerdingen die u online kunt regelen. Vindt u dat lastig? Dan bent u van harte welkom bij de cursus Digisterker.

Deze cursus, die voor de derde keer wordt gegeven door twee enthousiaste vrijwilligers, is dé plek om te oefenen met de digitale overheid en DigiD. Door deel te nemen aan deze cursus kunt u verschillende dingen straks ook vanuit huis regelen zonder dat u naar het gemeentehuis hoeft. Naast www.bunschoten.nl komt ook www.mijnoverheid.nl aan bod.

De cursus bestaat uit vier bijeenkomsten van twee uur op woensdagavond. De eerste bijeenkomst is op woensdag 6 oktober 2021 van 18.30 tot 20.30 uur in de Bibliotheek Bunschoten (Oude Schans 27-29). De andere drie bijeenkomsten vinden plaats op 13, 20 en 27 oktober.

Wilt u deze cursus graag volgen? Neem dan contact op met Hester Slegtenhorst van DigiTaalhuis Bunschoten via het telefoonnummer 06 – 1340 8209 of kom langs in de nieuwe bibliotheek. Aanmelden kan tot en met maandag 4 oktober. Er is plek voor maximaal zes deelnemers. De kosten om mee te doen zijn € 15,- per persoon. Dit is inclusief het werkboek en koffie of thee.

Vorig artikelGroen licht voor aanleg glasvezel
Volgend artikelVoedselactie Orhei