Bakkerij ’t Stoepje vierde maandagmiddag een bijzondere mijlpaal. De allernieuwste verkoopwagen van Walter, Marja en Patrick Koelewijn werd gepresenteerd. Deze wagen bevat de allernieuwste snufjes enis uitgebreider en toekomstgerichter dan ooit. Onder het genot van een hapje en een drankje van de Mandemaaker konden ’t Stoepje ondernemers de nieuwe wagen komen bewonderen en inspiratie opdoen voor hun eigen onderneming.
Drie jaar geleden is ’t Stoepje begonnen aan een nieuwe huisstijl en ontstond het vernieuwde ‘t Stoepje. Van de gele kleur zijn zij naar een meer moderne look gegaan met hout en zwart. Met deze nieuw stijl zou de ambacht weer op de markt worden gebracht. Sjacco Nel, de algemeen directeur van ’t Stoepje, beaamde dat in zijn speech: ,,We leven in een maatschappij die constant verandert, de consument is niet meer hetzelfde als vijftien jaar terug. De verwachtingen zijn heel anders geworden. Ze willen niet meer de laagste prijs en alleen maar aanbiedingen, ze gaan liever voor ambacht en kwaliteit.’’

Vorig artikelAanvraag omgevingsvergunning
Volgend artikelDode vissen in vijver